Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
Ár:
2.995 Ft
2.396 Ft
Kedvezmény: 20%
Menny.:db

Sport - Motor GP Sztorik 2013-2014 - Baráz Miklós, Földy Attila

Ár:
2.995 Ft
2.396 Ft
Kedvezmény: 20%
Menny.:db

A Motor GP Sztorik 2013-és 2014-ben is bőven adtak beszédtémát. A szakértők az egyik legkiegyenlítettebb szezonról beszélnek.

A királykategóriában újra összeállt a Yamahában a Jorge Lorenzo, Valentino Rossi páros, a Hondánál Dani Pedrosa és Marc Márquez vív küzdelmeket.

Bemutatkozik az új texasi pálya, Austinnal együtt már három amerikai helyszínen köröznek a világ legjobb motorversenyzői, Laguna Secában és Indianapolisban ugyanis változatlanul van verseny.

Ebből a könyvből ismét megtudhatják a miérteket a két kerékenszáguldás hazai szerelmesei.

Szállítási díj: 1.500 Ft
Átlagos értékelés: Nem értékelt

Leírás

Részlet a könyvből: 10. FUTAM – INDIANAPOLIS, USA 2013. AUGUSZTUS 18.  

Spanyol sikerek Amerikában…  A világbajnokság két kisebb géposztálya több, mint egy hónapja nem ült motoron nagydíjon, egészen pontosan július 24.-én Sachsenrigen intették le utoljára Pol Espergaróékat és Luis Salomékat.

A királykategória futott még egy versenyt Laguna Secában. Igazán nagy változások azonban nem történtek a „kicsiknél”, míg a GP-ben hír értékű volt, hogy Cal Crutchlow elszerzôdött a Ducatihoz.

Indianapolis fô épülete után Brickyard-ként is emlegetett pályán 1909-ben rendeztek elôször futamot, és az azóta eltelt több mint egy évszázad alatt temérdek jobbnál jobb, érdekesebbnél érdekesebb futamot láthattunk az egykori téglából épült – azóta persze aszfalt burkolatot kapott – 4216 méter hosszú pályán.

A MotoGP 2008 óta rajtol el a monstre „stadionban”, amelynek lelátói olykor üresnek tűnnek, noha a GP helyszíneinek öt leglátogatottabb helyszínei közé tartozik. Csak hát a méretek…

A pálya vonalvezetése a legkevésbé sem bonyolult, ugyanakkor a 872 méter rajt- és célegyenes igazi bátorságpróba. Fôként a végén található jobb derékszög miatt… Nagyon sok múlik a fékeken, a helyesen megválasztott fékpontokon, no és persze az áttételezés kompromisszumán.

Egy évvel korábban spanyol népünnepély volt a verseny, hiszen mindhárom géposztályt spanyol motoros nyerte – Luis Salom, Marc Marquez és Dani Pedrosa –, és a vb állását tekintve könnyen elképzelhetô volt, hogy ismét az ibériai félsziget himnusza csendül majd fel a futamok után az extra nagy ünnepi dobogón.

Marad a naptárban a kés élén táncol az amerikai pályák rendezési joga, noha Laguna Secának és Indianapolisnak is 2014 végéig van szerzôdése a Dornával.

A vb promótere ugyan sokat tanult Bernie Ecclestonetól, azaz igyekszik – a borsos, több millió eurós licencdíj ellenére – mindenkit bizonytalanságban tartani.

Annak ellenére is, hogy a spanyol Dornát rengeteg támadás éri a négy spanyol vb futam miatt. Magyarán: új helyszínek – állítólagos – érkezésével zsarolják a régieket. Így vagy úgy: hiába lebegtette a Dorna, hogy Indianapolis kiesik a 2014. évi naptárból, most mégis marad. Annak ellenére is, hogy a pálya erôsen kifogásolható minôségét viszont a versenyzôk kritizálják…

Paraméterek

Kategória Sport, F-1, Motor
Oldalszám 592
Könyv kötése puhakötéses
Könyv szélessége 155 mm
Könyv magassága 225 mm
Könyv súlya 676 gramm
Áfa 5%
ISBN/ISSN 9772060826135

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!